קורס יועצי משכנתאות, למי זה מתאים?

למי מתאים ללמוד את תחום המשכנתאות? קורס יועצי משכנתאות לא דורש מאתנו יידע קודם אך בהחלט ידרוש מאתנו כישורים ותכונות אופי להצלחה.

קורס יועצי משכנתאות למי זה מתאים

קורס יועצי משכנתאות, למי זה מתאים?

היי, שלום לכולם ונעים מאוד, שמי מוטי שמואלביץ, יועץ משכנתאות פרטי מזה עשור כמעט. עברתי כל-כך הרבה סוגי לקוחות, סוגי עסקאות והלוואות, שהיום אני כבר אדיש לכולם. ככה זה שאתה צובר ניסיון רב שנים ועדיין ממשיך לצבור.

אין ספק, להיות יועץ משכנתאות שינה לי את החיים, מקצוע מרתק, מאתגר, מתחדש, מספק והכי חשוב – רווחי (אם עושים זאת נכון 🙂 ) מאוד רווחי. אחרי הכל, ללוות אנשים תמימים בכל המשתמע מהבנקים, שאין להם מושג בהתנהלות מול בנקים, מסלולים וריביות ואין ביכולתם להבין בכלל מה ההלוואה הטובה ביותר עבורם, זו אחריות.

כיום, אני ממשיך ומלווה עשרות לקוחות חדשים בכל חודש בכל המשתמע למשכנתאות חדשות, מחזור משכנתא קיימת, אשראי חכם לעסקים ובכלכלת המשפחה. בנוסף, אני מרצה באוניברסיטאות ובמכללות הנחשבות במדינה בתחום התנהלות מול בנקים ומשכנתאות ומעביר קורס יועצי משכנתאות באופן פרטי אחד על אחד ובקבוצות.

להיות יועץ משכנתאות זה הרבה מעבר  ל- לדעת את המשמעות של ריבית הפריים, מדד, קבועה, משתנה, מט"ח וכו', הרבה מעבר ל – לדעת לבנות מסלולים אטרקטיביים ולהציג גרפים, שגם כך ללקוחות אין מושג מה רוצים מהם ברוב המקרים. זה אולי טוב למי שרוצה לעבוד בבנק או בחברה גדולה שתחום במשכנתאות הוא שולי וסביר להניח לא רווחי, ברמה של מתן שירות נוסף ללקוחותיו (כמו לא מעט חברות ביטוח).

להיות יועץ משכנתאות עצמאי, אחד כזה שנותן שירות ללקוחות שמעוניינים לקחת משכנתא חדשה או למחזר משכנתא קיימת, זה בראש ובראשונה להיות אדם שמסוגל להבין את הצורך של הלקוחות, הרבה מעבר לבסיסי, הן ברמת העסקה והן אופי הלקוח, ולדעת לתת פתרונות שישרתו את הלקוח נאמנה גם בהווה וגם בעתיד. אבל הרבה לפני, עלינו לדעת לשווק את עצמנו, למכור את השירות, לדעת להתנהל מול הבנקים השונים (לא תמיד הכי נחמדים למי שלא מכירים).

קורס יועצי משכנתאות, למי זה מתאים?

זה נכון שכל אחד יכול… כל אדם שרוצה מספיק יכול לעשות הכל. הנה לכם כמה 3 נתוני אופי חשובים על מנת להצליח לייצר הכנסה מכובדת בתחום המשכנתאות:

  • יכולת מכירה
  • כושר מנהיגות
  • יחסי אנוש

אם חלקכם חושבים לעצמם "מה עם המקצועיות" אז "מקצועיות" זה לא קשור לאופי שלנו, זה מה שאנחנו טובים ויודעים לעשות הכי טוב. בלי שנהיה מקצועניים בתחום שלנו לא נוכל לתת שירות שיספק את הלקוח ולהגיע לתוצאה טובה.

יכולת מכירה – אין מה לעשות, להיות יועץ משכנתאות עצמאי דורש מאתנו לדעת למכור את השירות שלנו לאנשים שאנחנו לא מכירים בכלל (לפחות בהתחלה), עלינו לדעת להיות מספיר מכרתיים ומקצועיים על מנת שאותו לקוח ירצה לקבל מאתנו שירות ולאחר מכן ימליץ עלינו הלאה. אנחנו משקיעים לא מעט כסף ביצירת הפגישה הראשונית עם הלקוח ואם לא נדע לסגור את הלקוחות שלנו אנחנו נפסיד כסף. כמו בכל עסק, שיווק ומכירות זה הבסיס.

כושר מנהיגות – כאשר לקוח פוטנציאלי צריך לפרוס בפנינו את כל הנתונים הפיננסיים שלו ושל משפחתו וכמו כן, מסמיך אותנו לנהל עבורו את כל הליך לקיחת הלוואת המשכנתא וחושף אותנו לנתונים כל כך רגישים ולניירת אישית, הוא ירצה לדעת ולהרגיש שהוא בידיים טובות.

יחסי אנוש – אנחנו לא צריכים להגיד "אמן" על כל דבר שהלקוח אומר לנו, אבל בהחלט צריכים לדעת להיות של תמיד שצריכים אותנו ולתת ללקוח הרגשה שהכל בשליטה ושההליך מתנהל בצורה מושלמת.

כמה עולה קורס יועצי משכנתאות?

עלות של קורס יועצי משכנתאות יכולה לעלות בין 4,000 ש"ח לבין 9,000 ש"ח תלוי בהיקף הקורס, החומר הנלמד ואיכות הלימודים.

הנכם מוזמנים להיכנס לעמוד הראשי של קורס יועצי משכנתאות בהנחיית מוטי שמואלביץ'

לחצו כאן

עמודים בפורטל המשכנתאות של מוטי שמואלביץ שכדאי לכם לבקר:

מחשבון משכנתא, מחשבון פוטנציאל מחזור משכנתא בלחיצת כפתור, ריביות משכנתא עדכניות

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונעדכן אתכם בכל מה שמעניין

    מאמרים נוספים בנושא קורס יועצי משכנתאות

    בנק ישראל - רפורמה במשכנתא

    רפורמת בנק ישראל על המשכנתא

    מוטי שמואלביץ'|10.08.2022

    בנק ישראל ממשיך בשלו, עוד ועוד רפורמות ושינויים רגולטורים המשפיעים באופן ישיר על הבנקים ונוטלי המשכנתאות. אז מה הפעם?  

    קרא עוד
    מימון ישיר

    משכנתא במימון חוץ בנקאי עד 90% מימון

    מוטי שמואלביץ'|03.08.2022

    משכנתא חוץ בנקאי עד 90% מימון לדירה יחידה והשקעה. מה מחיר הכסף שנשלם, המוצרים הנלווים, לאיזה תקופות ניתן לקחת ועוד.

    קרא עוד
    ריבית בנק ישראל 05-07-22

    בנק ישראל מעלה את הריבית והפעם ברמה של 0.5%

    מוטי שמואלביץ'|04.07.2022

    בנק ישראל מעלה את הריבית בפעם השלישית ברציפות, הפעם העלייה חדה יותר, 0.5%. ריבית בנק ישראל תעמוד מיום חמישי הקרוב על רמה של 1.25% וריבית…

    קרא עוד
    ריבית עוגן מזרחי טפחות

    מנגנון קביעת הריבית המשתנה מזרחי טפחות

    מוטי שמואלביץ'|22.03.2022

    מנגנון קביעת הריבית המשתנה במזרחי זה פשוט לא "פייר פייט". הנה לכם סרטון הסבר קצר וקולע על מנגנון קביעת הריבית המשתנה בבנק מזרחי טפחות.

    קרא עוד