משכנתא לטובת הסדרי חוב גם לפושטי רגל וגם למוגבלים

משכנתא לטובת הסדרי חוב גם לפושטי רגל וגם למוגבלים, נשמע לכם הזוי? בזמן שהבנקים פשוט לא סופרים את אותם אנשים שנתוני האשראי שלהם שליליים, יש שכן

משכנתא למסורבי בנקים

משכנתא לטובת הסדרי חוב גם לפושטי רגל וגם למוגבלים

נשמע לכם הזוי? בזמן שהבנקים פשוט לא סופרים את אותם אנשים שנתוני האשראי שלהם שליליים, יש שכן. משכנתא לטובת הסדרי חוב גם למוגבלים וגם לפושטי רגל, את תתנו לבנקים ולגופים חוץ בנקאיים למרר לכם את החיים.  יש פתרונות, תהליך שיחזיר אתכם למסלול החיים הפיננסי הבריא והנכון!

שלום,

למי שטרם הכיר – מוטי שמואלביץ, עוסק בתחום המשכנתאות והתנהלות מול הבנקים מזה 12 שנים! אין ספור הלוואות מכל סוג אליהם הייתי שותף. ויותר מזה אין ספור סוגי אנשים איתם הייתי באינטראקציה ברמת התנהלות מול בנקים.

המסקנה המאוד ברורה היא כזו, לקוח שהיסטורית האשראי שלו תקינה, כלומר לאורך השנים התנהל ברמה של עמידה בכל ההתחייבויות ללא חריגות בעו"ש, צקים שחוזרים, תביעות חוב בהוצל"פ וכו', יקבל הלוואות עד שיקרוס! פשוט וקל, כל עוד לא הוכח לבנק אחרת, הבנק ייתן ללקוח הלוואות ללא הפסקה!

זה מפתה לקחת הלוואות, נותן הרגשה של נזילות ועושר פיננסי, אנחנו קונים הכל מתי שאנחנו רוצים.

לא רק זה, לקחנו הלוואה בבנק אחד, במקביל בבנק אחר ובנק נוסף, אח"כ בנק ירושלים הציע לנו הלוואה בלי לעבור בנק וגם איגוד על הדרך… והריביות לא כאלה נמוכות במונכים של בנק – 11%!!!

סיימנו עם הבנקים, התחלנו לעבור לכל חברות האשראי החוץ בנקאי… מימון ישיר, ויזה כאל, חברות ביטוח ועוד. פשוט אין לזה סוף!!!

בעצם יש לזה סוף, הסוף הוא ברגע שרמת האשראי עוברת בהרבה את יכולת ההחזר שלנו ותשלומים מתחילים לחזור. ברגע זה, לא נקבל שום הלוואה בשום בנק ובטח ובטח לא בחברות חוץ בנקאיות ובטח לא עכשיו עם מדיניות האשראי החדשה.

כל עוד שילמנו בצורה תקינה – קיבלנו, פישלנו פעם אחת – כאן נגמר הסיפור!

תביעות חוב, הוצלפ, פריסות חוב לשנים קצרות בריביות הסדר של בנקים (11%-14%) ובנוסף הוספת ערבים, עיקולים ועוד… הלחץ מתחיל לדבר ולנו אין בת'כלס מה לעשות.

מבלי לשים לב, זוג עם הכנסה ממוצעת של 16,000 ₪ נטו, יכול בקלות להגיע לאובליגו (סך אשראי) כולל של 700,000 אלף ₪ ואפילו יותר – בקלות חברים.

מכאן זה פשיטת רגל, הסדרי חוב לא הגיוניים, מימוש נכסים וכל מה שאתם יודעים וחווים ביום יום אם כתבה זו מדברת אלכם.

הבנקים לא סופרים את אותם אנשים שהבנק עצמו רצה למכור לו כסף כי בזמן נתון הוא פשוט היה צריך, ושהלקוח באמת צריך את הבנק, הבנק לא קיים, 100% אטימות!

היום ניתן לעשות דברים אחרת, אל תתנו לבנקים לגרום לכם להגיע למצב הזה, אם אתם במצב כלכלי קשה גם בתהליך של פשיטת רגל ו או כל מה שמתחת – הגבלה, הסדרי חוב, התחייבויות לגופים חוץ בנקאיים – יש פתרון.

משכנתא למוגבלים – משכנתא לפושטי רגל – משכנתא להסדרי חוב – משכנתא לאיחוד הלוואות.

הרעיון הוא לשחרר אתכם מהחובות לכל הבנקים, כל הגופים החוץ בנקאיים להם אתם חייבים כסף, לייצר הלוואה אחת עם החזר חודשי שאתם באמת יכולים לעמוד בו וזאת לאחר פגישה עם יועץ מומחה לניהול תקציב. לאחר תקופת זמן של שנה, שנתיים וככל שאתם צריכים עם הדרכה של יועץ מומחה, תחזרו לבנק עם כח!

מעניין אתכם לשמוע? השאירו פרטים ויחזרו אלכם – לחצו כאן

משכנתא להסדרי חוב  – הצטרפו לתהליך שיחזיר אתכם למסלול החיים הפיננסי הנכון!

בברכה,
מוטי שמואלביץ

רוצים לשמוע עוד? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ונעדכן אתכם בכל מה שמעניין

    מאמרים נוספים בנושא לקיחת משכנתא חוץ בנקאית

    משכנתא הפוכה

    הכל על משכנתא הפוכה

    מוטי שמואלביץ'|13.01.2021

    משכנתא הפוכה, הלוואה שבני הדור השלישי, בני 60 + יכולים לקבל לכל מטרה על חשבון נכס קיים. מה היתרונות ומהם החסרונות? כל מה שחשוב לדעת…

    קרא עוד
    משכנתא חוץ בנקאית מוטי

    משכנתא חוץ בנקאית

    מוטי שמואלביץ'|02.06.2020

    משכנתא מגופים חוץ בנקאיים, מתי נכון ומתי נתרחק? מהם הגופים החוץ בנקאיים ומה הם מציעים לנו כאלטרנטיבה לבנקים

    קרא עוד
    משכנתא במימון ישיר

    משכנתא חוץ בנקאית במימון ישיר

    מוטי שמואלביץ'|06.03.2019

    מימון ישיר מכירים... ? חברת הביטוח שמוכרת לא רק ביטוחים, גם אשראי ללקוחות פרטיים עד 80,000 ש"ח, מוכרת אשראי לעסקים עד 200,000 ש"ח ועוד... עכשיו…

    קרא עוד