מבחני הכנה להתאחדות

קישור הרשמה למבחני התאחדות ופרטים נוספים + מבחני הכנה חינמיים לטובת תרגול - הצטרפות להתאחדות יועצי המשכנתאות

תכנית העשרה ליועצי משכנתאות

תכנית העשרה ייחודית ליועצים מתחילים וותיקים בהדרכתו של יועץ המשכנתאות מוטי שמואלוביץ

חשיפת יועצים וקבלת לידים חמים

חשיפה של יועצי משכנתאות בפורטל המשכנתאות MORTGAGE - הרבה יותר ממשכנתא

מחשבוני משכנתא

מגוון מחשבוני משכנתא חינמיים ליועצי משכנתאות. מחשבון השוואה בין תמהילים ועוד.

פורום מומחים

יש לכם שאלה מקצועית? תשאלו ותקבלו תשובה תוך 24 שעות למייל.

טבלת ריביות משכנתא

לרשותכם מגוון טבלאות ובניהם ריביות משכנתא עדכניות שניתן לקבל בכל זמן נתון

נתונים סטטיסטיים

נתונים סטטיסטיים על משכנתא: מספר הלוואות, משכנתא ממוצעת, יחס החזר ממוצע ועוד

מסמכים וקישורים

ריכזנו עבורכם מסמכים בנקאיים רלוונטיים ליועצי משכנתאות וקישורים רלוונטיים נוספים

תוכן מקצועי

מגוון מאמרי תוכן וסרטונים מקצועיים בנושא משכנתא, בנקאות ועוד.

סרטונים מקצועיים

הרשמו ל ערוץ ה YOUTUBE של מוטי שמואלוביץ וקבלו סרטונים ועדכונים מקצועיים

פורום ועדכון ריביות

שתפו אותנו בריביות שאתם קיבלתם ותנו לעצמכם קרדיט לאתר או לפייסבוק שלכם.

הצטרפו להתאחדות יועצי המשכנתאות

הרשמה למבחני התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל – ומבחני הכנה בחינם וללא כל עלות לטובת תרגול למבחן התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל – לחצו כאן

תאריך המבחן הקרוב: 

מוטי שמואלביץ – ייעוץ משכנתאות, גישר, אסטרטג להתנהלות מול בנקים

סרטונים מקצועיים בתחום המשכנתאות ועדכוני ריביות משכנתא שוטפים 

 הצטרפו לערוץ ה YOUTUBE של מוטי שמואלביץ

נעים מאוד, שמי מוטי שמואלביץ', מומחה למשכנתאות, יועץ לכלכלת המשפחה וגיוס הון לעסקים. מזה 14 שנים שאני מייעץ, מרצה, מלווה ומדריך בתחום המשכנתאות, כלכלת המשפחה וגיוס הון לעסקים. לאורך השנים יצרתי היכרות מבורכת עם עשרות עובדים בבנקים השונים וקולגות בתחום.

חשוב לי להתחיל מהסוף ולומר…  את/ה יועץ/ת משכנתאות תן/י יד להתאחדות יועצי המשכנתאות במדינת ישראל! ככל שנהיה גדולים יותר, מאוחדים יותר, נהיה חזקים יותר ולא יהיה אף גורם מממן שלא יעשה הכל בשביל לעבוד אתנו באופן ישיר וייתן לנו את הכבוד שמגיע לנו.

במאמר זה אדבר על כל נושא התאחדות יועצי המשכנתאות במדינת ישראל, חשיבותה של ההתאחדות והתרומה המחייבת של כל יועץ ויועץ מהוותיק ביותר ויועץ מתחיל. בנוסף, יש לי מסר קטן בסוף המאמר!

בשנת 2016 החלה נקודת מפנה בתחום, וקבוצת יועצים החליטו, תחת חזון משותף, להפוך את תחום ייעוץ המשכנתאות לרשמי לא פחות ואף יותר ממקצועות התיווך, עורכי דין,  חשבונאות, וכול נותני השירות האחרים הקיימים.

עוד לפני 2016 היה ניתן לראות את מגמת הצמיחה בתחום. מספר יועצי המשכנתאות גדל בקצב של הכפלות. מדי שנה. כבר באותו הזמן היה ברור, צריכים גוף שיאגד ויאחד את כל יועצי המשכנתאות ויהיה בית בעיקר ליועצי המשכנתאות החדשים אך גם לאלו שלא מעט שנים כבר בתחום.

בתחילת 2016, אני זוכר זאת היטב, הבנקים התאחדו נגד יועצי המשכנתאות בעקבות מקרה של זיוף מסמכים לטובת קבלת אישור למשכנתא. הבנקים פשוט החליטו לא לעבוד באופן ישיר מול יועצי משכנתאות, הוותיקים שבנינו נהנו מהפריבילגיה של היכרות רבת שנים עם פקיד או מנהל כזה או אחר, החדשים פשוט היו עובדי עצות.

באותו רגע ידעתי שכל יועץ משכנתאות חייב לתת יד על מנת ליצור ביחד גוף גדול וחזק שיגרום לכל גרם מממן ובעיקר לבנקים השונים לרצות לעבוד מול יועצי המשכנתאות במדינת ישראל.

היה ברור לחלוטין שההתאחדות חייבת לצמוח בקצב מסחרר על מנת ליצור עמדת כח ברורה מול הבנקים השונים, המתמטיקה פשוטה מאוד, ככל שיהיו יותר יועצי משכנתאות, המודעות בקרב אזרחי ישראל תגדל בהתאם ובנק שלא יסכים או ירים קשיים על יועצי משכנתאות יאבד מספר רב של לקוחות פוטנציאליים.

התאחדות יועצי המשכנתאות

ההתאחדות הוקמה בשנת 2016 במטרה להבטיח את זכותם של כל אותם האזרחים המעוניינים לקחת הלוואת משכנתא לקבל ליווי מקצועי של איש מקצוע – יועץ משכנתאות, אל מול הבנקים השונים וכל גורם מממן אחר.

בנוסף, התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל הוקמה במטרה לתת כח אמתי לכל אותם יועצי משכנתאות אל מול הגופים המממנים הגדולים – הבנקים וחברות הביטוח.

חברי הנהלת ההתאחדות פועלת באופן יום יומי על מנת להפוך את תחום ייעוץ המשכנתאות לתחום מחייב ברישיון רשמי וליצור רמת יועצים איכותיים.

כיצד מתקבלים להיות חבר בהתאחדות יועצי המשכנתאות?

נכון להיום ינואר  2022 חבר/ה בהתאחדות יועצי המשכנתאות צריכים לעבור מבחן שהוא סף כניסה להתאחדות. המבחן מורכב משאלות אמריקאיות, שאלות פתוחות ושאלות פרונטליות, פרקטיקה על הליך הליווי ומקרים מסוימים. הרשמה למבחני התאחדות יועצי המשכנתאות.

הניגשים למבחן הם בוגרים של מוסדות לימוד שסיימו בהצלחה את קורס יועצי המשכנתאות ומעוניינים להפוך להיות מוסמכים ומורשים בתחום מטעם ההתאחדות.

כל מי שיעבור את מבחני ההתאחדות יקבל תאודה והסמכה מטעם ההתאחדות:

היתרונות של התאחדות יועצי המשכנתאות

  • עמותה ללא מטרת רווח שמייצרת בית לכל יועצי המשכנתאות במדינת ישראל. לדוגמא: ההתאחדות תעזור לכל יועץ רשום שהבנק לא מאשר לו גורם מפנה.
  • חדשות ועדכונים – ההתאחדות מעדכנת באופן קבוע את כל חברי ההתאחדות בכל הוראה חדשה, עדכון מצד הבנקים, מסלולים חדשים בשוק ההלוואות ועוד.
  • שיתופי פעולה עם יועצים אחרים ברחבי הארץ
  • שיתופי פעולה עם גופים מממנים בנקאיים וחוץ בנקאיים
  • כנסים ומפגשי העשרה לטובת שיתופי פעולה ועדכונים שוטפים בתחום המימון והמשכנתאות.

רוצים להיות יועצי משכנתאות?  הנה לכם מסר קטן והמלצה ממני

תחום המשכנתאות הינו תחום הדורש מאתנו ניתוח מעמיק של צורך הלקוח הנגזרת מהעסקה אותה הלקוח מעוניין לבצע ונתוני האשראי הקיימים של הלקוח היום.

תחום המשכנתאות מכיל בתוכו מספר נושאי לימוד שהם בגדר החובה על מנת לתת ייעוץ וערך מועיל ומקצועי ללקוח.

אני ממליץ לכל אחד אשר מעוניין לעסוק בתחום המשכנתאות לעבור הכשרה מתאימה, הכשרה פרונטלית (ניתן בשילוב דיגיטלי), באחד ממקורות הלימוד.

לאחר לימוד החלק התאורטי, טרם ניגש למבחן אני ממליץ לבצע 2 – 3 תיקים בליווי של יועצי משכנתאות וותיקים ואז לגשת למבחן ההתאחדות.

הצטרפתם להתאחדות, תנו תמיד יד לפיתוח וקידום ההתאחדות, היא חשובה במידה שווה לכולנו.

בפורטל המשכנתאות MORTGAGE – הרבה יותר ממשכנתא מגוון כלים חינמיים כגון: מחשבוני משכנתא, טבלת ריביות משכנתא ועוד שיכולים לעזור לכם מאוד וללא כל עלות.

 

בברכה,
מוטי שמואלביץ,
מומחה למשכנתאות והתנהלות מול בנקים.

לקוחות ממליצים על יועצי משכנתאות

מורן ואריק שמש

למוטי היקר, רצינו לומר לך תודה על הליווי המסור והמקצועי. לא האמנו שבאמת נצליח לחסוך כל כך הרבה כסף במחזור המשכנתא ואפילו הופעתנו לטובה, קיבלנו החזר כספי! צ'ק מהבנק עד הבית…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
עידו רוזנבלום

תודה על העזרה, הליווי והייעוץ המקצועיים האדיבים והמובנים (זה לא קל להבין).
תודה שהכל עשית בשיא הנחמדות, כי אירוע של לקיחת משכנתא הוא לעיתים מאוד לא נחמד. עד המשכנתא הבאה, בחברות עידו רוזנבלום…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
אור וסמדר שפירר

למוטי התותח, רציתי רק להגיד לך תודה. תודה על הדרך, על השירות ועל היחס. אתה יועץ משכנתאות מקצועי שיודע מה הוא עושה ומצליח להשיג ללקוח את מה שהוא צריך…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
אהרוני צחור

את מוטי הכרתי לפני 10 שנים עוד שנסתי למחזר את הלוואת המשכנתא שלי באופן עצמאי. נדחיתי ע"י 2 בנקים למשכנתאות. בשיא הייאוש מצאתי פלאייר עם השם של מוטי שמואלביץ. החלטתי שאין לי מה להפסיד ויצרתי קשר עם מוטי…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
דודי ואסתי גולדברג

היי מוטי, רק רצינו להודות לך מעומק הלב על השירות המסור שקיבלנו לאורך כל הדרך ועוד… תודה שהארת את עיננו והצלחת לעשות לנו סדר בכל הבלגן הזה שנקרא "משכנתא". והתודה הכי גדולה כמובן על מה שהשגת עבורנו…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
גיל קומר

המלצה למוטי שמואלביץ' – מוטי הוא חברו הטוב ביותר של הלווה בעמידה מול הבנקים. אל תתנו לחיוך הרך ולאווירה הטובה להטעות אתכם! החיוך רך אבל השיניים שיני כריש. הוא נלחם עם הבנקים…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
מאיר ומזל זנטי

במהלך שנת 2012 אני ואשתי מכרנו את דירתנו הישנה ורכשנו דירה גדולה יותר בבת ים. במהלך התהליך לקבלת משכנתא לצורך רכישת הדירה החדשה, התחלנו בבירורים לצורך קבלת ההלוואה…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
חן גוסלר

למוטי היקר, רצינו להודות לך על הליווי הצמוד, היעיל והאיכותי בתהליך לקיחת המשכנתא שלנו. היה לי ברור מהרגע הראשון שהכרנו שאנחנו נמצאים בידיים טובות…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
משה ואורטל כחלון

מוטי היקר! אלפי תודות על הייעוץ, התמיכה, העזרה, הליווי ועל כל רגע שעמדת לצדינו. יישר כח ובהצלחה. אורטל ומשה כחלון

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
מיכאל רבין

חברתנו עובדת איתך מעל 5 שנים, קבלנו תמיד שירות מקצועי אמין ומהיר עבור מימון פרויקטים בתחום האנרגיה. ברמה האישית עזרת לי מאוד בגיוס משכנתאות והשגת התנאים הטובים ביותר….

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
מירי ורוני נגאוקר

למוטי היקר, אני מודה לך מקרב לב על הליווי הצמוד והסיוע לאורך כל תהליך רכישת הדירה. תודה על הסבלנות והתמיכה והיחס החם. בנוסף תודה גם הייעוץ בתחומים השונים הנלווים…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
עידן והילה ברדה

מוטי היקר, כמו שאתה כבר יודע, הגענו אלייך לאחר תהליך ארוך ומורכב בניסיון למצוא את הבנק שייתן לנו את המשכנתא המשתלמת ביותר. הגענו אלייך, במקצועיות ומומחיות רבה…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
שערבני נועם

מוטי שמואלביץ' – המלצה חמה בשנת 2011 רכשנו את ביתנו בהרצליה.
נדרשנו למשכנתא גדולה מאוד. חבר המליץ לי על מוטי שמואלביץ', קבענו פגישה עם מוטי ומרגע סיום הפגישה הרגשנו שאנחנו בידיים בטוחות ומקצועיות….

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
סוזי כהן

מוטי, ברצוננו להודות לך על הליווי הצמוד בלקיחת המשכנתא. תודה על השירות המהיר והיעיל ובחיסכון המשמעותי והתנאים המעולים. אין ספק שבחרנו נכון ונשמח לעבוד עימך בעתיד שוב. ממליצים בחום רב – סוזי כהן.

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
מעיין קנפו

מוטי, אתה פשוט תותח על! הגענו למוטי בתחילת התהליך ללקיחת משכנתא וקיבלנו ליווי צמוד, מקצועי, אדיב, נעים והכי חשוב, בשפה שכל אחד מבין. מוטי עזר לנו לעשות סדר בבלאגן ושיתף אותנו מהידע והניסיון שלו בנדיבות…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
שאול חן

מוטי היקר, תודה על השירות המקצועי, היעיל והאכפתי שהענקת לנו ברמת הלוואת המשכנתא. אין ספק שאתה מקצוען אמיתי והערך המוסף שאתה נותן עצום! יעיל ביותר בכל המשתמע מההתנהלות מול הבנקים…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
משפחת שריד - אלי והדר

מוטי היקר, הכרנו אותך כזוג צעיר המעוניין לרכוש את הדירה הראשונה שלו, סידרת לנו משכנתא בתנאים שביקשנו, למרות שבתחילת הדרך זה נראה היה בלתי אפשרי. נכנסנו לדירה וכעבור תקופה דיברנו שוב – הפעם כדי למחזר את המשכנתא…

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ
דניאל גד

מוטי- הסבלנות, האדיבות, היושרה, הזמינות והמקצועיות שגילית לאורך כל התהליך
ראויים להערכה! אני מודה לך מקרב לב על כל הסיוע, הייעוץ, השירות האדיב שלך והדאגה לקבל את ההצעה הטובה. הפכת את כל התהליך לידידותי ויעל ביותר. בברכה והערכה רבה. דניאל גד

המלצה על יועץ\ת המשכנתאות מוטי שמואלוביץ