שני פרץ מיארה, רו"ח

משכנתא חדשה? מחזור משכנתא? משכנתא לכל מטרה?

חבר בהתאחדות יועצי המשכנתאות

אם אתם בהליך לקיחת משכנתא או מעוניינים לקבל הכוונה? נעים מאוד, שני פרץ מיארה – רואת חשבון ומתמחה במימון ושוק ההון, שותפה פעילה בפורטל המשכנתאות MORTGAGE הרבה יותר ממשכנתא, בעלת משרד רואה חשבון SP.FINANCE, יועצת משכנתאות, מרצה בתחום ובנקאית לשעבר, כל היתרונות במקום אחד.

צור איתי קשר

רוצים לדעת שקיבלתם את ההצעה המשתלמת ביותר למשכנתא שלכם?

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תחומי ההתמחות

    תחומי ההתמחות של יועצת המשכנתאות - שני פרץ מיארה

    משכנתא חדשה
    מחזור משכנתא
    משכנתא לכל מטרה
    משכנתא חוץ בנקאי
    רכישת קרקע ובנייה עצמית
    גיוס אשראי לעסקים
    משכנתא לתושבי חוץ
    כלכלה פיננסית למשפחות ועסקים
    בעלת אפליקציה להנהלת חשבונות דיגיטלית SP.FINANCE
    בעלת משרד רואה חשבון שני פרץ מיארה

    הליך השירות

    הליך השירות אותו תקבלו מיועצת המשכנתאות שני פרץ מיארה

    • פגישת ייעוץ ראשונית לבחינת היכולת לרכישת הנכס ביחס להון העצמי ויכולת ההחזר.
    • נבצע איסוף מסמכים , ניתוח מעמיק של הנתונים על סמך מסמכים מאמתים ונכין תיק מסודר ומקצועי להגשה לבנק לטובת קבלת אישור עקרוני.
    • לאחר אישור עקרוני, נתחיל את החלק השני של בניית תמהיל על פי אסטרטגיה חכמה שתיתן מענה לצורך האינדיבידואלי של הלקוח ונתחיל משא ומתן על ריביות בהתאם לטיב הלקוח והעסקה.
    • נתאם פגישת חתימות ונבצע ליווי לאורך כל תהליך הבטחונות ועד לקבלת הכספים בפועל.

    לקוחות ממליצים

    omri kushmaro
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך יחס חם ואישי לכל פניה ובכל נושא, תמיד !
    Moran Krispi
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך הכי מקצועית שיש, עם המון סבלנות תודה רבה לך על הכלל!
    עינב קרן
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך שירות מעולה, מקצועי, אדיב עם חיוך !!! זמינה לכל מענה, ושאלה  פשוט אלופה !!!
    לינוי חירק
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך מקסימה. שירות אדיב סבלנית חשוב מאוד לעסק חדש ולהבין מה קורה מול הרשויות נמצאים בידיים טובות ובידיעה שיש מישהו אתך שמנתב את העסק פיננסית, תודה!
    ella ohana
    דירוג: 5 כוכבים איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך הכי מקצועית, איכותית וטובה שיש ! ממליצה בחום, סדר וארגון ברמה הכי גבוהה. ולא פחות חשוב יחס אדיב וחם ♥️
    tal peretz
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך יחס אישי אדיב ומקצועי זמינה ועונה לכל שאלה בסבלנות יתרה! תודה לך
    itay raz
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך משרד מצוין ומקצועי ביותר. נוח לעבוד מולם במיוחד עם האפליקציה של המשרד וקל לנהל ככה את החשבון העסקי
    oshrat Ambaw
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך מקצועית ברמה גבוהה, עזרה לנו המון הייתה זמינה בכל רגע נתון גם באישי וגם במקצועי . ממליצה עליה בחום!! אתם רק תרוויחו, מניסיון.
    גילה בן חיים
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך שני מקצועית ובעלת ידע רחב, מתייחסת לכל פנייה באופן אישי ומקצועי, מרוצה מאוד!
    Amiro C
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך שני היא סופר מקצועית ותמיד עם היד על הדופק, גם בענייני הדירה שלא נגעו לה תמיד ידעה לייעץ ולאזכר, כיוונה והדריכה אותנו בכל צעד ואנחנו יותר משמחים על הבחירה בה
    אבישג שבות
    דירוג: 5 כוכבים איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך מקצועית מאוד, זמינה באופן קבוע, נותנת מענה לכל שאלה קטנה כגדולה. בחורה רצינית, אחראית עם מוסר עבודה וזמינות. אנחנו ממש מרוצים!
    מרים מרדכי
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך חיובית שירות איכותי מקצועי אנושי וחכמה את שני הכרתי מקורס דיגיטלי בייעוץ משכנתאות, שני מעבירה לסטודנטים את המידע בצורה מקצועית לא מוותרת על אף סטודנט, מסבירה מעבר לתחום של ייעוץ משכנתאות מביאה ידע מתחומים האחרים שלה כמו הראיית חשבון עם המון יושרה מסבירה אסטרטגיה לבניית תיק משכנתא לכול סוגי בעיות בקבלת משכנתא, ממליצה מאוד מאוד ללמוד אצלה! תמיד קשובה וזמינה לעזור לסטודנטים ומעבירה את חומר הלימודים בצורה מעניינת, שמחה שזכיתי ללמוד אצל שני.
    aviv rofman
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך שני רואת החשבון שלי כבר כמה שנים , לאחר מעבר בין רואי חשבון שונים הגעתי למקום הכי מקצועי שראיתי בחיי !!!! שני מקצועית ,אכפתית ,נחמדה ונלחמת לטובת הלקוחות שלה, אני ישן בשקט כשהיא מטפלת לי בעניינים.
    Eldad Tamam
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך שני נותנת לנו שרות מזה 3 שנים, אין על שני! סופר מקצועית, יודעת לתת את השרות הטוב ביותר, ותמיד הייתי בטוח שמאחורי כל מילה שלה הייתה בדיקה יסודית, אפשר לסמוך על שני בעניים עצומות.
    חיים שבות
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך שירות אדיב, מקצועי ומסור. השרות של שני חסך לנו כסף רב במשכנתא. בזכות הייעוץ הנציגים בבנק היו פעורי פה ולא היה להם אפשרות להתמודד עם התמהיל שבנתה לנו- שווה, שווה, שווה
    מיטל משולם
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך שני היקרה ליוותה אותי בייעוץ משכנתה. ממש מההתחלה ועד הסוף, במקצועיות ובמסירות. חסכה לי המון כסף אל מול הבנק ובריביות, ממש עשתה עבורי הכל מא' ועד ת', ממליצה בחום.
    yossef sabach
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך הגעתי לשני בעקבות המלצה של מס׳ חברים שהיו לקוחות של שני. מהרגע שפניתי אליה ועד לקבלת המשכנתא שני דאגה להכל במקצועיות, מהירות, זמינות ואמינות כאילו זה משכנתא שהיא לוקחת לעצמה. שני בחנה את העסקה ואת הצורך שלי ובהתאם לכך התאימה לי משכנתא ובחיסכון גדול של זמן וכסף שבתקופה שלנו זה הדבר הכי חשוב.
    עינב וקנין
    דירוג: 5 כוכבים אז ככה.. ההכרות שלי עם שני הייתה בשיאה של הקורונה זכיתי להיות תלמידה שלה.. ואף לסיים יעוץ משכנתאות! למדתי הרבה שנים אבל לימודים ברמה הזו האישית, האנושית והמקצועית ביותר לעולם לא חוויתי. שני את אלופת עולם נותנת לך את התואר הזה כי זכית בו ביושר ! גאה להיות תלמידה שלך וזכות גדולה שהיית לי למורה ולמורת דרך עד היום .. היום את מלווה אותי לבית למשכנתא לא הסכמתי לעשות זאת בעצמי רציתי רק אותך.. תודה על היחס האישי, המסירות, הטוב לב ועל מי שאת.. את מסייעת כאילו זו המשכנתא שלך וזה ממש לו מובן מאליו, שוב מודה לך על הכל ומי שייקח אותך כיועצת יזכה ובגדול, סופר מקצועית ❣
    קנדיוטי עורכי ד
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך רו"ח שני פרץ מיארה מקצועית ויסודית אדיבה ושירותית מומלצת בחום!
    אסף מרסיאנו
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך הרגשה של בית ..יחס אישי חם ומבין .. זמינות מירבית גם מחוץ לשעות המשרד .. מקצועיות ומקצוענות .. ממליץ בחום .. כבר בשיחה הראשונה הבנתי שהגעתי לבית חם .. ממליץ בחום
    אליהו רודריגז
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך שני היא קודם כל בן אדם! יחס אישי מעולה מסבירה לאט וברור בדברים הכי קטנים, אפליקציה נוחה וטובה, מס 1 בתחום ממליץ מאוד!!
    ענת ביסמוט
    דירוג: 5 כוכבים איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך שני אני חייבת לציין את האדיבות שבך והמקצוענות ברמה הגבוהה ביותר. תבורכי ותצליחי🙌❤️
    גל דהן
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך זמינות ומקצועיות ברמה גבוהה
    דרור למשכנתא
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך ליווי של אשת מקצוע מהמדרגה הראשונה בתחום !! מענה מקוצעי, וסבלונות להסביר כל פרט על הצד הטוב ביותר!!
    מורן שרוני
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך תודה לאלופה מכולן, שני פרץ. תודה על הליווי, היעוץ, הזמינות והיושר, חסכת לי המון בתהליך המשכנתא אין ספק שאת מספר אחת.
    ורד אלאיזה
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך התחלתי תהליך ייעוץ למשכנתא במקום אחר ששם אישרו לי רק משכנתא לכל מטרה שהיא עם ריבית גבוהה (לומדים על הדרך קצת מושגים) וגיסי שלמד תואר 2 באוניברסה המליץ על שני שהייתה המרצה שלו באותו התחום, התקשרתי והתוצאות מדברות בעד עצמן, שני תותחית על השיגה לי את המשכנתא עם הריבית הנמוכה מה שאף בנק לא אישר בייעוץ הקודם, הכל דפק כמו שעון ותוך חודש כבר קיבלתי את המשכנתא, חוץ מהנסיון, כל הקשרים והידע שלה היא פשוט אדם מקסיםםםםם וקשוב, תמיד זמינה בנייד בווצאפ ואיך אומרים.. מתאבדת ומשיגה את הכי טוב שאפשר בשבילנו. אז מי שהתלבט זה הזמן להסיר ספק אתם בידיים טובות.
    שרון סילס
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך שרותיות ברמה גבוהה, מקצועית והכי חשוב נותנת את הלב והנשמה כאילו זה משכנתא אישית שלה
    שטרית מיכאל ואורלי
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך המלצה חמה לגברת שני פרץ מיארה .מקצועית,סובלנית, יחס חם ייעוץ מקצועי ברמה גבוהה מאוד. מאוד מאוד ממליצים על רואת חשבון ויועצת משכנתאות גברת שני פרץ מיארה.
    Amiel Riss
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך
    ניב בן חמו
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך
    יוגב סמוחיאן
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך
    Roni Danan
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך
    דורון בללי
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך
    אביהו לוי
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך
    רבקה ביטון
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך
    יוני ביטון
    דירוג: 5 כוכבים חיובית, איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך

    מאמרים מקצועיים

    התקדמו גם אתם להנהלת חשבונות דיגיטלית ונוחה
    דיי.. לניירת!! התקדמו גם אתם להנהלת חשבונות דיגיטלית פשוטה שתעשה לכם חיים נוחים יותר! וכל זאת מבלי לאבד את הליווי האישי של רואה החשבון שלכם! הכירו את אפליקציית "SP.FINANCE רואה החשבון" האפליקציה שתשדרג ותייעל את העסק שלכם!
    לכתבה המלאה
    בדיקת פוטנציאל חיסכון במשכנתא
    דוגמא לחיסכון בהלוואת המשכנתא בעזרת שינוי תמהיל משכנתא נעים מאוד, שמי מוטי שמואלביץ', אסטרטג להתנהלות
    לכתבה המלאה
    בחירת בנק למשכנתאות
    כיצד נבחר את הבנק הטוב ביותר עבורנו?    
    לכתבה המלאה
    מדריך קבלת אישור עקרוני למשכנתא
    מדריך קבלת אישור עקרוני למשכנתא לפני שנכנס לפרטי פרטים, באו נבין מהו אישור עקרוני למשכנתא.
    לכתבה המלאה
    שמאות מוקדמת למשכנתא
    שמאות מוקדמת לחוזה בבואנו לקנות דירה, לשכור דירה או אם כאשר אנחנו מתעניינים בבנייה עתידית
    לכתבה המלאה
    גרירת משכנתא
    גרירת משכנתא מתי נכון ומתי נוותר מהי גרירת משכנתא? מהם התנאים מצד הבנק לגרירת משכנתא?
    לכתבה המלאה
    הבנקים מעלים מרווחים 2022
    ינואר 2022 - הבנקים מעלים ריביות ההיסטוריה פשוט חוזרת על עצמה! אתם בטח שואלים את
    לכתבה המלאה
    הכל על משכנתא הפוכה
    משכנתא הפוכה לגילאי 60+ שלום לכם, הפעם בחרתי לכתוב לכם על ההלוואה הזו שנקראת משכנתא
    לכתבה המלאה

    אודות היועצת - שני פרץ מיארה

    שני פרץ מיארה

    נעים מאוד, שני פרץ מיארה – בת 41, נשואה, אם ל- 3, שותפה פעילה בפורטל המשכנתאות MORTGAGE הרבה יותר ממשכנתא, רואת חשבון, יועצת משכנתאות ומימון, מרצה בתחום ובנקאית לשעבר.

    אני מגיעה עם רקע עשיר בבנקאות, מימון ושוק ההון ואת דרכי המקצועית התחלתי כבנקאית באחד הבנקים המובילים בישראל, שם פיתחתי הבנה עמוקה של צרכי הלקוחות והאתגרים הפיננסיים איתם הם מתמודדים.

    לא הסתפקתי בכך והתשוקה שלי לידע ולמצוינות הובילה אותי ללימודי ראיית חשבון והתמחות בהערכת שווי חברות. עברתי בין משרדים שונים, לא כדי לבנות קריירה, אלא כדי ללמוד – מה כן ומה לא לעשות כשמנהלים משרד רואי חשבון מוביל.

    כל הידע והניסיון הזה התגבש לחזון ייחודי: משרד בוטיק שמשלב את עולם ראיית החשבון עם עולם המימון והמשכנתאות. משרד שעובד לפי תהליכים מדויקים ויעילים, אך מעולם לא שוכח את הלב – את האכפתיות והאהבה לפיננסים וללקוחות.

    המומחיות שלי – גיוס אשראי! כל סוגי האשראי מכל המקורות המקובלים במדינת ישראל!  לסוג העסקה ולמצב פיננסי נתון. המטרה שלי – להשיג לך הלוואה חכמה, שתשפר את מצבך הפיננסי בהווה ובעתיד ותיתן מענה חכם לצורך שלך. ההתחייבות שלי – אני אעשה הכל שבסוף השירות אתם תמליצו עליי הלאה…

    במהלך שנים הייתי שותפה לאלפי הלוואות, משכנתאות, אשראי פרטי, אשראי עסקי, שאנשים לקחו לצורך כזה או אחר בסיטואציות שונות. הגעתי למסקנה אחת: אם כבר לוקחים הלוואה, לוקחים הלוואה חכמה או לא לוקחים בכלל!

    אני חיה, נושמת ופורחת פיננסים. עבורי, זו לא רק עבודה – זו שליחות. אני רואה בכל לקוח עולם ומלואו, ומחויבת לספק לו את הפתרונות הטובים ביותר.

    בברכה,
    שני.

    רוצים לדעת שקיבלתם את ההצעה המשתלמת ביותר למשכנתא שלכם?

    מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      © כל זכויות היוצרים והעריכה של דף זה שמורות לשני פרץ מיארה ת"ז: 039053715

      לפרטים נוספים על אפליקצית SP.FINANCE הנהלת חשבונות דיגיטלית   לחץ כאן

      להטבות עבור לקוחות חדשים  לחץ כאן